lördag, april 28, 2012

Gästbloggturnén avslutad!

Med anledning av lanseringen av Kedjor känns bara när du rör dig har jag (som du kanske märkt... ;-) ) genomfört en gästbloggturné. Igår var sista stoppet så nu är hela turnén avslutad för den här gången.   :-)

Tack alla ni som jag besökt!   :-)

Jag besökte:
  1. Elin på Undrentides blogg 5 april då jag skrev om hur samhället påverkar berättelsen. Inlägget hittar du här.
  2. Hanna på Morran om omvärlden 8 april då jag skrev om att leta fakta till din berättelse. Inlägget hittar du här.
  3. Tanja Dianovas blogg 14 april om hur allt började. Inlägget hittar du här.
  4. Desirée på hennes blogg My Myself and I 16 april om vikten av skrivarkompisar. Inlägget hittar du här.
  5. Madde på Madde-mamman funderar och filosoferar 19 april om att få tida att skriva. Inlägget hittar du här.
  6. Helena 27 april om att utseendet på boken spelar roll. Inlägget hittar du här.
Tack för att jag fick besöka er! :-)

Inga kommentarer: