måndag, april 23, 2012

Kedjor känns bara när du rör dig som ljudbok?

Jag har fått frågan från tre personer om inte Kedjor känns bara när du rör dig finns som ljudbok. Det finns den ju tyvärr inte och ärligt talat har jag inte funderat så mycket på att ge ut den som ljudbok. Missförstå mig inte. Jag älskar ljudböcker. När jag är ute och kör eller städar eller gör något annat som gör att jag inte kan läsa så lyssnar jag ofta på ljudböcker. Men eftersom jag väljer format efter vad jag gör så spelar det inte så stor roll om en bok finns som ljudbok eller som tryckt.

Nu inser jag att det finns många personer som föredrar ett visst format och då kommer funderingar på hur jag ska göra. E-bok har jag funderingar på, men jag har inte tidigare funderat på ljudbok. Det kanske jag skulle...

Vad tycker du? Föredrar du tryckt bok, e-bok eller ljudbok? Eller spelar formatet mindre roll?

Inga kommentarer: