tisdag, april 24, 2012

Prata på nätverksträff

På lördag ska jag prata på Bokeris nätverksträff för egenutgivare (som jag pratat om några gånger nu... ;-) )

I programmet beskrivs min punkt på följande sätt:
Eva Holmquist är aktuell med boken ”Kedjor känns bara när du rör dig” (release den 15/4 – Grattis Eva!) och hon berättar om sin bok, sitt nystartade förlag, varför hon valt att ge ut boken i egen regi och hur hon gått tillväga.
Nu måste jag bestämma mig för innehåller mer i detalj. Det känns spännande och lite pirrigt... ;-)
Det blir till att stå i arbetsrummet med stängd dörr och prata högt för mig själv. Den som inte vet vad jag gör måste tro att jag är lite galen som går runt och pratar för mig själv... :-)

Vad skulle du vilja veta om du var med på nätverksträffen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, känner igen denna pirrighet. Ska själv berätta om mitt skrivande imöra...

lycka till!

Eva Holmquist sa...

Tack! :-)
Och lycka till du med!