måndag, juni 18, 2012

Trögt

Har kommit in i en period då det känns trögt. Allt känns som om det blir kasst också, vilket inte är så uppmuntrande... :-(
Jag får försöka hålla i minnet att jag haft såna perioder tidigare och det som kändes som jag skräp när jag skrev det visade sig efter någon månads vila att med lite tweekande så blev det riktigt bra. Å andra sidan var det stycken som jag tyckte blev väldigt bra när jag skrev dem som visade sig vara skräp senare. Jag måste hålla i minnet att kvaliteten på det jag skriver har inget att göra med vad jag tycker att det blir just när jag skriver det. Den känslan har mer med humöret att göra...
Fast det är ändå svårt att minnas det just när allt jag skriver känns som skräp...

Har du också perioder då det känns som om allt du skriver bara blir skräp?

Inga kommentarer: