söndag, juli 22, 2012

Kedjor känns bara när du rör dig

Jag får med jämna mellanrum frågor om var du kan få tag på min bok Kedjor känns bara när du rör dig och var du hittar recensioner på boken. Ett enkelt sätt att hitta är naturligtvis att gå till förlagets hemsida. Där hittar du både recensioner och förlagets webbshop.

Jag tänkte också publicera länkar här på bloggen idag för er som undrar. Ni andra kan ju bara skippa läsningen... ;-)

Recensionerna jag listar nedan är de jag har hittat. Det kan finnas fler som jag inte vet om.

Recensioner på Kedjor känns bara när du rör dig hittar du här:
Köpa boken kan du göra på förlagets webbshop, bokus och adlibris. Dessutom kan du läsa boken på bibliotek.

1 kommentar:

Anonym sa...

magnifika in, mycket informativ. Jag undrar varför det motsatta experter inom denna sektor inte märker detta. Du bör fortsätta ditt skrivande. Jag är säker, du har en stor läsarnas bas redan!