fredag, februari 01, 2013

Kedjor känns bara när du rör dig har blivit nominerad till Spektakulärt pris 2012

Jag blev så glad idag när jag upptäckte att Kedjor känns bara när du rör dig är nominerad till Spektakulärt pris 2012 för bästa svenska science fiction-roman!   :-)

Vinnaren kommer att offentliggöras på Littfest i Umeå 14 mars.

Det är en lång lista med nominerade. Bl.a. Karma Boulevard som jag recenserat tidigare. Vi får väl se om jag har någon chans i sällskapet... :-)

Kul att vara nominerad i vilket fall!

9 kommentarer:

Anna Vintersvärd sa...

Grattis! Vad roligt, håller tummarna för er!

Elisabeth sa...

Vad roligt!! Håller också tummarna.

Helena Dahlstrand sa...

Å, vad skoj - Grattis Eva!!! Och spännande, förstås. Ska hålla alla tummar ... :)

Eva Holmquist sa...

Tack Anna och Elisabeth! :-)
Kram

Hanna Lans sa...

Grattis, vad roligt!

Pia sa...

Grattis Eva :)

Kram Pia

Malin sa...

Wow, säger jag bara:) kul!

Eva Holmquist sa...

Tack alla! :-)
Kram

Anonym sa...

Grattis!
// Madde