lördag, september 07, 2013

Ska du till Fantastika 2013?



Ska du till Fantastika 2013 i Stockholm? Ska du dit så kanske vi möts... :-)

Jag ska dit och det är en hel del aktiviteter på programmet. Jag kommer att vara på plats hela lördagen och söndagen.



Förlora för att vinna kommer att komma ut 21 oktober, men alla som besöker kongressen har möjlighet att köpa en signerad bok på plats. Jag kommer också att ha med Kedjor känns bara när du rör dig om du vill ha ett signerat exemplar av den. Det är fler författare och förlag som kommer att vara på plats med böcker. Du hittar hela bokbordslistan här.

Det kommer också vara ett spännande program som du hittar här (fler programpunkter kan tillkomma). Bland annat kommer jag att delta i en panel.

Ungdoms-SF & -fantasy. Paneldiskussion (Svenska)
Vad vill ungdomar läsa? Vilka recensioner får dessa? Respekteras ungdomsfantastik mer än vuxenfantastik?
Maria Turtschaninoff, Eva Holmquist, Peter Ekberg, Elin Holmerin, Maths Claesson, Emily Ringborg
Det är första gången jag deltar i en panel så det ska bli väldigt spännande!   :-)
Jag hoppas att du tänkt åka. I så fall är det skoj om du kommer förbi och säger hej.
Så, har du bestämt dig? Kommer du till kongressen?

Inga kommentarer: