fredag, december 20, 2013

Nu finns mina böcker på Goodreads

Är du med i Goodreads?

Jag har just gått med och börjat skriva recensioner och sätta betyg på böcker som jag läst. Dessutom har jag sett till så att mina böcker kommit upp där. Så om du vill hitta dem, skriva en recension eller markera om du läst/vill läsa någon av dem så hittar du dem här:












Förlora för att vinna på Goodreads












Kedjor känns bara när du rör dig på Goodreads (första upplagan)












Kedjor känns bara när du rör dig på Goodreads (andra upplagan)












Det är inte så lätt som du tror på Goodreads

Om du vill hitta mig så finns jag på Eva Holmquist på Goodreads.

Om du finns på Goodreads och vill att jag följer dig så skriv var jag hittar dig i kommentarsfältet... :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohh vad jag gillar det nya omslaget på Kedjor! Ursnyggt!

// Madde

Ps Tack för julkortet! Ds