torsdag, maj 29, 2014

Förberedelser inför steampunkfestivalen


Nu pågår förberedelserna inför steampunkfestivalen för fullt. Den är årets Swecon och äger rum i Gävle 27 till 29 juni. Det är kläder som behöver fixas (kolla in min nyinköpta hatt i bilden ovan... ;-) ) för naturligtvis måste jag vara klädd en smula steampunk, marknadsföringsmaterial (fixat vykort med bild på mina publicerade böcker och kontaktinformation), diskussioner kring olika begivenheter under festivalen. Bland annat kommer jag antagligen delta i en panel, leda en skrivarworkshop och tillsammans med Oskar Källner anordna en mycket spännande tävling... :-)

Väldigt spännande alltihop. Jag återkommer med mer detaljer när allt landat... :-)

Ska du upp till Gävle på steampunkfestivalen?

Jag tror det blir riktigt kul. Hoppas vi ses! :-)

Inga kommentarer: