måndag, juli 14, 2014

Läs smakprov på Ordspira Förlags hemsida!

Idag har jag lagt en del tid på att uppdatera förlagets hemsida och det blir nog fler uppdateringar framöver för att göra sidan trevligare att läsa. I den här uppdateringen är den största förändringen beskrivningen av förlagets böcker. Dels har jag snyggat till sidan och gjort den lättare att läsa och dels har jag lagt till möjligheten att direkt på sidan ladda ner smakprov på böckerna. De finns både i pdf för de tryckta böckerna och i ePub för e-böckerna. Det blir ett smidigt sätt att se vad det är för böcker.

En annan förändring är att jag i webbshopen lagt till möjligheten att köpa och ladda ner e-böckerna direkt. För de tryckta böckerna är det fortfarande så att du måste maila in din beställning, men jag tittar på andra möjligheter.

Samtliga nyhetsbrev är nu också upplagda på hemsidan så du kan gå in och läsa dem även om du inte är prenumerant.

Har du varit inne på hemsidan och tittat någon gång? Är det något du saknar?

Inga kommentarer: