lördag, december 13, 2014

Lyckad releasefest för Attentaten i Gallus

Ulrika Balla (illustratör Attentaten i Gallus) och Eva Holmquist (författare Attentaten i Gallus)

I går var releasefesten för Attentaten i Gallus... :-)

Det blev en trevlig kväll med många samtal. Gabriella Poopuu Kjeilen hjälpte mig att hålla i allt och intervjuade mig under kvällen. Vi hade mingel, intervju med mig (frågor från både Gabriella och publik), jag berättade om Gallus, vi hade en frågestund med Ulrika Balla (till vänster på bilden ovan) som är illustratören som gjort både omslagsillustrationen, kartan och övriga illustrationer i boken. Efter det fick alla som ville möjlighet att köpa en signerad bok. Ulrika skriver om arbetet på sin blogg om du är intresserad av att läsa... :-)

Sammanfattningsvis var det en väldigt kul release. Så jag får se till att få till en för nästa bok också... ;-) (Men den dröjer ett tag...)

Inga kommentarer: